تولد

سلام گل مامان

دیروز وارد ۴ سالگی شدی عزیز دلم

عمر مامان نمیدونی توی این مدت چطور از عشقت لبریز شدم و لذت بردم

داری بزرگ میشی پسرم

عشق مامان دلم میخواد این سالهایی که پیش من هستی و در کنار من زندگی میکنی از بهترین سالهای زندگیت باشه.

میدونم به زودی زودتر از اون چیزی که فکرش رو بکنم برای خودت مردی میشی و میری دنبال آینده و زندگی خودت.

این روزها سعی میکنم از بودن در کنارت حسابی لذت ببرم.


هستی من برات بهترین چیزها رو آرزو دارم و تمام تلاشم اینه که تو رو به بهترین جاها راهنمایی کنم و بتونم کمکت کنم بهشون برسی. 

گل من خییییییییلی دوستت دارم.

امیدم عشقم زندگیم احساساتم به گونه ای هست که واقعا قابل توصیف نیست و نمیتونم بیانش کنم.

برات بهترین بهترینها رو آرزو می کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
گلسا دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:29 ق.ظ

به به تولدش مبارک باشه...

اینم یه کادوی خوشکل

مرسی گلسا جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد