تولد

سلااااااام پسر گلم. 

الآن دیگه براى خودت مردى شدى. 

دو روز پیش وارد هفت ماهگى شدى ....

احساس مى کنم وارد مرحله جدیدى از زندگیت شدى، از این به بعد دیگه مثل بزرگترها باید غذا بخورى و این یک چالش بزرگ براى من هم هست چون از این به بعد باید مراقب تغذیه ات هم باشم و کلى تحقیقات باید انجام بدم تا چیزهایى رو بهت بدم که باعث تقویتت بشه نه چیزهایى که فقط باعث چاقى میشن.

پسرم ورودت به مرحله جدید مبارک. 

امروز با هم رفتیم و واکسن هاى شش ماهگیت رو زدى. توى مرکز بهداشت که حسابى دلبرى کردى و همه بهت ابراز محبت میکردن. حق هم داشتن چون این روزها ماشالا خیلى خوردنى و تو دل برو شدى. 

براى فردا هم وقت گرفتم که با هم بریم آتلیه و چند تا عکس ازت توى این سن بگیریم.

راستى فردا یه روز خاص هم هست براى من. فردا تولدمه. تولد سى و سه سالگى. امروز سعى داشتم یه برنامه ریزى بکنم و این روز رو براى خودم به یاد موندنى تر کنم اما حالا ترجیح میدم یه خرده به این فکر کنم که توى این مدتى که از عمرم میگذره چه کارهایى انجام دادم و آیا تونستم از عمرم استفاده خوبى بکنم .........

احساس میکنم فقط از یک دهم عمرم استفاده مفید کردم و بقیه عمرم رو فقط گذاشتم و گذشتم. یه چیزى که الآن بهش افتخار میکنم اینه که چیزهایى که با تمام وجود میخواستم رو تونستم با پشتکار به دست بیارم. مهمترینش داشتن تو بود عزیز مامان. براى داشتن تو خیلى سختى ها رو تحمل کردم، طورى که الآن که فکرش رو میکنم خودم هم باورم نمیشه تونستم اون کارها رو انجام بدم. در کل الآن از شرایطم راضیم و خدا رو شکر میکنم و مى دونم که اگر بخوام میتونم کوه رو جابجا کنم. 

از خدا مى خوام که حداقل اونقدرى بهم عمر بده تا بتونم تو رو به جایى برسونم که محتاج کسى نباشى و بتونى خودت مراقب خودت باشى. 

یه غر بچه گونه هم دارم و اون اینه که تا حالا نشده توى روز تولدم غافلگیر بشم و یه روز خاص پر هیجان برام ایجاد بشه. دلیلش هم اینه که اطرافیانم اصلا روزهاى تولد براشون روز مهمى نیست و به همین دلیل دنبال برنامه خاصى براى هم نمیگردن ....

بگذریم پسرم بهترین ها رو برات آرزو دارم .....

نظرات 1 + ارسال نظر
سایت نی نی کده شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.ninikadeh.ir

سلام
به سایت نی نی کده هم سر بزنید .... مقالات آموزشی بچه داری :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد