من الآن یه مامان هستم

هورااااااااااااااااااا

من مامان شدم .............. dance3.gif

البته هنوز مامان یه جنین دو هفته ای ........ connie_38.gif

الهیییییییییییییییی، نی نی خوشگلم خوش اومدی به دنیای ما عزیزم.

خیلی حرفا دارم باهات مامان جون به موقع همه رو برات میگم نازم ....... connie_rockingbaby.gif

.

.

.

دیروز عصر جواب آزمایشم مثبت شد. دو هفته دیگه باید برم برای سونو و اونجاست که تعداد و وضعیت نی نی connie_32.gif یا نی نی ها connie_43.gif مشخص میشه.


امید به خدا. من دیگه ضد ضربه شدم ..... میتونم باز هم صبر کنم .... اما این روزها هم باید برنامه ریزی کنم برای نی نی گلم. مامان قربونش بره.

.

.

.

راستی هنوز مرحله عمل و ماجراهاش رو تعریف نکردم. توی پست بعدی همه رو می نویسم. اون هم برای خودش داستانیه ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد