پراکنده

سلام عزیز مامان

ببخشید دیر به دیر میام اینجا ... یه جورایی هنوز عادت نکردم.

اتفاقاتی رو که توی این مدت افتاده به شکل پراکنده برات میگم.


مهمترین اتفاق اینه که خدا نخواسته تنها باشی، حداقل توی مهمونی ها، و داره بهت یه همبازی میده. زن دایی بارداره و یه نی نی خوشگل و سالم ایشالا توی راه داره جالبی این قضیه اینه که نی نی اونا پنج ماه و نیم از شما کوچیکتر میشه و دقیقا عروسی دایی و زن دایی هم پنج ماه و نیم بعد از عروسی من و بابا بوده ..... ما که خیلی به خاطر این موضوع خوشحالیم. باباجون رو باید ببینی، خیلی روحیه اش عوض شده. من و زن دایی هم مدام در حال تبادل اطلاعاتیم.

.

.

تخت و کمدی که برات سفارش داده بودیم رسید. من و بابا که خیلی براش ذوق می کنیم و دوستش داریم. امیدوارم تو هم ازش خوشت بیاد. مدت ها من و بابا درگیر این بودیم که اتاق کار رو خالی کنیم. چند روز ی هم طول کشید تا تخت سر هم شد و تا اندازه ای وسایلت رو چیدم. البته اتاقت هنوز کم و کسری زیاد داره و تزییناتش مونده. پرده رو هم سفارش دادیم و دو هفته دیگه آماده میشه. راستش زیاد خرید نکردم برات چون نظرم اینه که برای لباس که اول باید خودت رو ببینم تا از نظر اندازه و رنگ مطمئن باشم که چیز مناسبی بخرم. البته برای یکی دو ماه اول خرید کردم. اسباب بازی هم باز باید ببینم خودت به چه چیزهایی علاقه نشون میدی. چند تا اسباب بازی برات خریدم اما جالبه که همه به سلیقه باباست. توی اسباب بازی فروشی دنبال این بود که ببینه از چی خوشش میاد. تا من نظر میدادم می گفت نه بچمون پسره پس من بهتر سلیقه اش رو میدونم. خب تا اندازه ای هم درست می گفت.

.

.

دو هفته دیگه میرم شهر خودمون پیش مامان جون و باباجون. چون میخوام یه جای خوب به دنیا بیای. اونجا امکاناتش بیشتره و بانک خون بند ناف هم هست که حتما باید برات باهاشون هماهنگ کنم. راستش رو بخوای خونه خودمون راحت تر هستم و دوست دارم همینجا باشم و بابا کنارم باشه و تا روز آخر به اتاقت برسم و تحقیقاتم رو انجام بدم. اما الآن زمان احساسات نیست. باید فقط صلاح تو در نظر گرفته بشه. در مجموع اونجا برات خیلی بهتره.

.

.

عزیز دلم هر روزی که میگذره برای دیدنت مشتاق تر میشیم. بی صبرانه منتظرت هستیم. مواظب خودت باش گل نازم. راستی این روزها تکون هات اینقدر شدید شده که گاهی اوقات یه دفعه میترسم از حرکتت. گاهی اوقات هم با دست میتونم جای سر و پاهات رو مشخص کنم و این یه حس خیلی خوب بهم میده.


عزیز مامان مواظب خودت باش.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد