کوچولوى مامان

دو روز پیش دوباره رفتم سونو. مانیتور کنار دستم بود اما من اونقدر سرم رو چرخونده بودم تا بتونم نى نى رو ببینم. اولش هم به دکتر گفتم که اگر مشکلى بود لطفا به من بگید و اون هم جواب داد ایشالا که مشکلى نباشه. ( کلا از اول هفته توى فکر بودم و یه جورایى مى ترسیدم برم سونو، نگران بودم که با چیز بدى روبرو بشم.) خلاصه دکتر باید چند تا سونو انجام مى داد براى تشخیص سلامت جنین. اول که شروع کرد یه نى نى کوچولو دیدم که حالت لم داده داشت و دست و پاهاى کوچولوش مشخص بودن. عزیزم همون لحظه صداى قلبش رو هم شنیدم.  به دکتر گفتم شوهرم هم میتونه بیاد صداى قلب رو بشنوه، که به یه شکل محترمانه ردش کرد. دیگه مشغول بررسى وضعیت جنین شد و من هم سراپا گوش شدم تا ببینم چیزى سر در میارم. بعضى قسمت ها رو که مى گفت good و ok خوشحال میشدم. اما به طور کامل متوجه نشدم تا اینکه آخرش خود دکتر چیزى گفت که نگرانم کرد.   گفت کنار جفت خون دیده میشه و حتما برو پیش دکترت . پرسیدم خطرناکه؟ گفت نه اما شاید دکتر برات دارو و استراحت تجویز کنه. 

بلافاصله بعد از سونو رفتم پیش دکترم و اون هم نتیجه سونو رو دید و گفت چون وضعیت بچه خوبه، جاى نگرانى نیست اما باید بیشتر رعایت کنى و فعالیت زیاد نداشته باشى و دار وهات  رو هم ترک نکن. این روزها، روزانه دوتا شیاف و دوتا أمپول دارم که وقتى شب میخوام آمپول رو بزنم بیشتر مواقع اشک میاد توى چشمام، چون واقعا اذیت میشم. اما براى سلامتى نى نى حاضرم سخت تر از این رو هم تحمل کنم. راستى براى دو هفته دیگه وقت عمل سرکلاژ زدم. دکتر نظرش به هفته آینده بود اما چون بعدش باید استراحت کنم ترجیح دادم که دو هفته بعد باشه که دیگه تعطیل میشم و نمیخوام برم سر کار. 



نى نى ناز من مواظب خودت باش عزیزم ........

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد