سلام

سلام مامانى!

خوبى عزیزم؟

این روزها خیلى شکمو شدى چون من زود به زود گرسنه میشم و اگر کمى کم محلى کنم حالت تهوع مى گیرم. 

کوچولوى مامان این روزها دارم تمام سعیم رو مى کنم تا خداى نکرده اتفاق بدى براى تو نیفته. به توصیه دکتر روزى دو تا شیاف سیکلوژست ٤٠٠ استفاده مى کنم و دو تا آمپول پروژسترون مى زنم. یک روز در میون هم آمپول ویتامین ب رو دارم و هفته اى یک آمپول دیگه که اسمشو نمیدونم. گاهى اوقات دلم براى خودم مى سوزه. بابا هم میگه کاش میشد حداقل نصف آمپول ها رو من بزنم. اما نمیشه. 

ناز مامان اصلا نگران من نباشى، من همه اینها رو با تصور چهره زیبا و دوست داشتنى تو تحمل مى کنم. مى دونم که تو یه بچه باهوش و فهمیده خواهى شد. این رو مطمئنم. 

عزیز دلم مواظب خودت باش.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد