سونوى دوم

سلام مامانى! خوبى گلم؟ دیروز رفتم سونوى دوم رو انجام دادم. توى این سونو اندازه شما شده ١٧ میلى متر. کوچولوى خودم، گلم نذاشتن صداى قلبت رو بشنوم گفتن صداى بلند برات خوب نیست. دکتر سونو گفت هفته ١٣ به بعد، اما دکتر خودم گفت بذار تا هفته ٢٠ . عزیزم من هم براى اینکه اذیت نشى اصرار نکردم. توى گزارش سونو نوشته بودن فعالیت قلب: نرمال. و همین خیالم رو راحت کرد و برام کافى بود. مامان جون دکتر خودم چیزى گفت که حسابى بابا رو به هم ریخت. گفت توى ماه چهارم براى احتیاط بیشتر باید سرکلاژ بشى. من مشکلى ندارم اما بابا میگه دلم براى تو میسوزه، چرا باید اینقدر اذیت بشى.  راستى دیشب بابا به مناسبت مامان شدن من برام یه ربع سکه خرید. من هم براى تبریک پدر شدن اون براش یه mp3 player خریدم که خیلى دوستش داشت. 

راستى یه موضوع دیگه، توى سونوى جدید با توجه به اندازت سن تو رو ٨ هفته و چند روز تخمین زدن و این یه هفته بیشتر از اون چیزى هست که سونوى قبلى میگفت. برداشتى که من کردم این بود که بین دو تا سونو رشد خوبى داشتى عزیزم. 

ناز دلم من براى داشتن تو دارم تمام تلاشم رو مى کنم، گلم خودت هم مواظب خودت باش و بدون که ما خیلى دوستت داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد