دوستى با بدن

امروز یه روز خوبه 

چند روزیه دارم سعى مى کنم با بدنم دوست باشم و ازش کمک بخوام براى کارهایى که باید انجام بدم ...

وقتى باهاش حرف میزنم  احساس آرامش مى کنم ...

یکى دو بار که ازش کمک خواستم به خوبى بهم جواب داده و کمکم کرده 

مثلا من مشکل آلرژى حاد دارم، یکى دو هفته پیش به حدى رسیده بود که تنفس برام واقعا سخت شده بود. از اون موقع شروع کردم به صحبت باهاش و بهش گفتم من کمکت مى کنم تو هم همکارى کن که این مساله حل بشه ... دیگه طبق قولى که بهش دادم رفتم دکتر و یه سرى دارو گرفتم. بر خلاف دوره هاى قبل که داروها خیلى خوب جواب نمیدادن این دفعه به شدت خوب جواب داده و من از این بابت واقعا از بدنم ممنونم .....

متاسفانه اکثر ماها با جسممون دوست نیستیم و حتى گاهى با خصومت و ناراحتى در موردش فکر مى کنیم و حتى حرف مى زنیم. اگر باجسممون دوست باشیم خیلى از مشکلات جسمى و حتى روحى رو میشه به راحتى حل کرد.


ازت ممنونم جسم زیبا و همراه من 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد